WinFlow

e-Fatura Onay Akış Yazılımı

e-fatura ve fiziksel faturalarınızı, gelişmiş
rota ve kural mekanizması ile istediğiniz süreçlere
sokarak onay veya reddedilmesini sağlayabilirsiniz.
Gelişmiş iş akış yönetimi ile sürecinizi oluşturmak, tasarlamak ve değiştirmek görsel editörün de desteği ile çok kolaydır.
Videoyu oynat

Öne Çıkan Özellikler

WinFlow üstün özelliklere sahip bir yazılımdır, e-fatura entegretör firmanız farketmezsizin hepsiyle entegre olarak e-faturalarınız sisteme çekilir ve belirlediğiniz kural ve rollere göre onay veya red seçeneklerinde özgür olursunuz.

user-friendly-service

Sınırsız Kural ve Rota Tanımlama

Sınırsız kural tanımlayıp istediğiniz özelliklerde ki faturaları istediğiniz departman veya akış rolüne otomatik olarak aktarabilirsiniz.

jet-fast

Hızlı ve Açıklayıcı Bildirimler

Faturalar havuza, departmana veya kullanıcı onayına sunulduğunda ilgili kullanıcılara e-posta bildirimleri otomatik olarak gönderilebilir ve e-posta üzerinden fatura onay veya reddedilebilir.

professionally-designed

Gelişmiş Onay Akış Seçenekleri Oluşturabilme

Sınırsız sayıda oluşturabileceğiniz akış rollerini yine istediğiniz akış rotalarına bağlayabilirsiniz, ister grup bazlı akışlar isterseniz kullanıcı bazlı akışlar oluşturarak onay süreçlerinizi kolayca yönetebilirsiniz.

winflows_dashboard
user-friendly-service

Dashboard

Dashboard ekranında hem yöneticiler hemde kullanıcılar için ayrı grafikler gösterilir.

Bekleyen fatura onaylarında, onaylanan ve reddedilen faturalara kadar bir çok detay bu ekranda bulunmaktadır.

winflows_dashboard
WinFlows_FaturaDetay
professionally-designed

Fatura Detay

Gelişmiş fatura detay ekranları ile faturaya ait tüm bilgiler tek ekranda önünüzde.

Aynı ekran üzerinden onay, red, önceki role iade gibi işlemleri kolayca yapabilirsiniz.

notification

Desktop ve Mobil Tasarım

İstediğiniz her yerde WinFlow yanınızda

PC, Tablet ve cep telefonunuzdan istediğiniz anda sisteme giriş yapabilir ve mobil uyumlu yazılımımız işe işlemlerinizi hızlıca gerçekleştirebilirsiniz.

invoice_workflow
easy share

Kolay Akış Oluşturma

Fatura akışlarınızı kolay ve hızlıca akış oluşturma şemamız üzerinden gerçekleştirebilirsiniz.

Akış üzerine departmanlar, roller veya kullanıcıları ekleyerek belirlediğiniz sırada süreçler oluşturabilirsiniz.

WinFlow bir Solutera Teknoloji ürünüdür.

WinFlow Neler Yapar?

e-Fatura entegretörleriniz ile yapabildiğimiz entegrasyonlar, gelen e-faturaları otomatik alır ve kural motorumuzda tanımlı iş akışlarına veya havuzlara otomatik olarak yönlendirir. Havuzlardan farklı iş akışlarına yani rotalara yönlendirmeler yaparak faturalarınızın onay süreçlerini anında başlatabilir.

user-friendly-service

Tüm Faturaları İçin

e-Fatura ve fiziksel faturalarınızı sisteme dahil edebilirsiniz.

jet-fast

Hızlı

Onay süreçlerinizin ne kadar hızlandığını göreceksiniz.

notification

Akıllı Bildirimler

Onay akışında e-posta bildirimleri ve e-posta üzerinden fatura onaylama kolaylığı.

easy share

Entegrasyon

e-Fatura entegretör firmanızı aynı kalsın, bize onlara entegre oluyoruz.

professionally-designed

Veri Paylaşımı

3. Parti başka uygulamalar (ERP) ile veri paylaşımı yapabilme imkanı.

user-friendly-service

Özel Raporlar

Raporlama araçları ile özel raporlar hazırlayabilme ve hızlı raporlama.

Ekran Görüntüleri

Sık Sorulan Sorular

Sıklıkla sorulan soruları ve cevaplarını paylaşıyoruz

Sunucu tarafında Windows Web Service kullanılmaktadır, bu nedenle Windows Server ve SQL server ihtiyacı bulunmaktadır. 
Kullanıcı tarafında hem web hemde windows masaüstü client yazılımlarımız bulunmaktadır, tercihinize göre web veya masaüstü client uygulamamızı kullanabilirsiniz.

Kullanıcı lisanslı olarak satılmaktadır, fakat sınırsız olarak akış, departman veya rol oluşturabilirsiniz.

Evet, fiziksel faturalarınızı da maneul fatura giriş ekranı ile fatura görüntüsünü de ekleyerek sisteme dahil edebilirsiniz.

Kuruluş sonrasında 3 ay boyunca ücretsiz destek sunuyoruz, bu sürede zaten kullanmaya veya yönetmeye alışıyorsunuz. Sonrasında uygun destek anlaşmalarımız ile destek almaya devam edebiliyorsunuz.

Şimdi başlamak için bize ulaşın

Solutera Teknoloji ve Bilişim Çözümleri San. ve Tic. Ltd. Şti.

Merkez Ofis: Cevizli Mah. Seyit Gazi Sok. No:66 Hukukçular Towers A Blk. K:15 D:103 Kartal / İstanbul

Ar-Ge Ofisi: Yenişehir Mah. Şefika Sok. No:4 Elit Garden Palas K:7 D:451 Pendik / İstanbul

Tel: 0216 706 50 75

E-Mail: info@solutera.com.tr